Plačilni pogoji
Podrobne informacije o plačilnih pogojih so navedene v Splošnih pogojih za spletno prodajo. V nadaljevanju je povzetek iz splošnih pogojev vezan na plačilne pogoje.
1. Plačilo v spletni trgovini
Izbirate lahko med plačilom po predračunu, s plačilno kreditno kartico ali s plačilom na obroke.
V primeru nakupa blaga mora biti kupnina poravnana pred dostavo blaga.
Plačilo blaga na obroke je mogoče na način in pod pogoji, ki jih omogoča aplikacija Leanpay.
Ob zaključku naročila z izbiro potrditvenega polja potrjujete, da ste prebrali in v celoti razumete pogoje poslovanja in jih sprejemate, pa tudi, da ste starejši od 18 let in da vam ni odvzeta poslovna sposobnost.
S klikom na gumb »potrdi nakup« zaključite postopek nakupa.
Po zaključenem nakupu na spletni strani boste preusmerjeni na zahvalno stran, kjer bodo podatki o potrjenem naročilu, prav tako pa boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi.
Pogodba o nakupu med Meblo INT in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Meblo INT potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Potrditev naročila«). Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za Meblo INT in kupca. Pogodba o nakupu je sklenjena v slovenskem jeziku. Kupec je o statusu naročila obveščen preko prek e-pošte.. Statusi naročila so: v obdelavi, v pripravi, zaključeno.
Vsebina posameznih statusov:
V OBDELAVI – ko Meblo INT prejme naročilo v informacijski sistem.
V PRIPRAVI – naročilo je pregledano in oddano naprej v izdelavo
ZAKLJUČENO – naročilo je odpremljeno.
STORNIRANO – naročilo je bilo iz določenega razloga stornirano.
O vseh spremembah posameznih statusov bo kupec obveščen preko e-pošte.
O dostavi bo kupec obveščen preko SMS ali telefonskega klica.
2. Postopek plačila
Pri plačilu po predračunu, ki ga boste prejeli po e-pošti, bo določen rok plačila predračuna. Po poteku roka za plačilo Meblo INT ne jamči rezervacije za naročene izdelke. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Po oddaji naročila ni mogoča sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, kar velja za vse načine plačila.
Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko boste oddali naročilo. Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo in se na gostujoči strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.
Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi in storitev posredovanja izvaja sistem Stripe v skladu s svojimi pogoji poslovanja in protokolom oziroma drugim načinom močne avtentikacije strank, ki ga določi izdajatelj plačilnega sredstva.
Varnost nakupa je zagotovljena tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
Pri svojem ponudniku plačilnih kartic preverite, ali je omogočena funkcija za spletno plačevanje s kartico, ki jo želite uporabiti.