Digitalna preobrazba v podjetju Meblo INT d.o.o. – Naša zgodba
V podjetju Meblo INT d.o.o., znanem po blagovni znamki mebloJOGI®, smo naredili pomemben korak v smeri digitalizacije z uvedbo sistema Intrix CRM v začetku leta 2023. Naša transformacija ni zajemala zgolj optimizacije prodajnih procesov, temveč tudi poprodajne, nabavne, logistične in proizvodne procese, pri čemer je bil kupec vedno v središču.
Zakaj digitalizacija?
Naš cilj je bil odpraviti razpršenost podatkov po različnih kanalih, kot so saloni, telefonski klici, spletna trgovina in e-pošta. Pred uvedbo Intrix CRM-ja je ta razpršenost povzročala neenotnost podatkov in težave pri sledljivosti. S prenovo smo želeli zagotoviti sistem, kjer je vsak podatek na voljo na enem mestu in kjer sinhronizacija med sistemi poteka samodejno.

Pred uvedbo Intrix CRM-ja
Pred uvedbo novega sistema so se naši prodajni procesi soočali s številnimi izzivi. Ustni dogovori in osnovna e-poštna komunikacija so pogosto povzročali zastoje in težave pri sledljivosti, reklamacijski postopki pa so se vodili v papirnati ali Excel obliki. Na trgu, kjer je le petina slovenskih podjetij uvedla CRM sisteme, smo v podjetju prepoznali priložnost za izboljšave in dodaten razvoj na področju digitalizacije.
Kako je Intrix CRM spremenil naše procese?
Po uvedbi sistema Intrix CRM smo vzpostavili centraliziran sistem za upravljanje povpraševanj in reklamacij. Vsak stik stranke, ne glede na kanal, pa naj si bo to preko telefona, e-pošte ali obiska v salonu, se samodejno zabeleži v sistem. To omogoča našim svetovalcem, da spremljajo celoten potek vsakega povpraševanja, vključno s preteklimi interakcijami, statusom naročil in prihodnjimi koraki.
Prav tako smo optimizirali naš reklamacijski proces. Z uvedbo digitalnih zapisnikov in avtomatiziranih postopkov zdaj obdelujemo reklamacije hitreje in učinkoviteje. Sistem omogoča natančno statistiko napak, kar nam pomaga izboljšati kakovost izdelkov in zadovoljstvo strank.

Prednosti za stranke
Zahvaljujoč povezavi sistema Intrix z našimi ERP rešitvami, lahko naše stranke prejemajo pravočasna obvestila o statusu svojih naročil, vključno z informacijami o predvidenem času dostave. Na ta način se lahko pripravijo na prihod izdelka in pravočasno posredujejo svoje želje ali pripombe.
Korak pred konkurenco
Uvedba digitalnih rešitev, kot so CRM, ERP in WMS, nas je postavila korak pred konkurenco. S prenovljeno spletno stranjo, interaktivnim konfiguratorjem za izdelavo postelj ter digitalizirano logistiko smo okrepili svoje pozicije na domačem in tujih trgih. Naše sodelovanje s strokovnjaki s področja digitalizacije, na primer na dogodku DigitalniUm, pa je le še dodatno potrdilo našo vizijo o trajnostni in tehnološko napredni prihodnosti.

Zaključek
Digitalna transformacija je dolgoročna naložba, ki zahteva preudaren pristop in sodelovanje vseh zaposlenih. Z uvedbo Intrix CRM-ja smo optimizirali poslovne procese in omogočili boljše delovne pogoje našim zaposlenim, hkrati pa dosegli večje zadovoljstvo naših strank. Veselimo se novih priložnosti, ki nam jih prinaša naš nov CRM sistem.
Vir: Intrix.si
