18 % POPUST s kodo FEBRUAR in AKCIJA VZGLAVNIK 1+1 GRATIS
Preverite ugodnosti!
Lepotni spanec za hujšanje
Zdravje

Če želite shujšati, poskrbite za svoj lepotni spanec!

V reviji Interational Journal of Obesity je bila predstavljena študija, ki je izpostavila povezavo med pomanjkanjem spanca in izgubo teže. Ugotovljeno je bilo, da so osebe s pomanjkljivim spancem dosegale slabše rezultate od tistih, ki so dobile dovolj kakovostnega spanca.

»Naraščanje razširjenosti debelosti v zadnjih desetletjih je premo sorazmerno z  naraščanjem motenj spanja.”,  je v študiji zapisal Jordi Salas-Salvadó iz Univerze Virgili v Tarragoni, Španija.


Raziskovalci v programu Predimed-Plus, kjer se ukvarjajo s preprečevanje motenj kardiovaskularnega sistema, so izvedli študijo na vzorcu 1986 ljudi s povečano telesno težo in presnovnim sindromom. Opazovali so vpliv Mediteranske diete, povečanja telesne aktivnosti in podpore pri vzpostavljanju zdravega življenjskega sloga v obdobju enega leta, zapisovali so spremembe na teži udeleženih, njihove spalne navade in vzorce spanja.

Ugotovili so sledeče:

  • ljudje z nestalnim vzorcem spanja so izgubili manj teže kot tisti, ki so spali približno enako število ur vsak dan,
  • tisti, ki so spali 6 ur (ali manj), so izgubili manj na obsegu, kot tisti, ki so spali od sedem do devet ur.

Raziskovalci so ob zaključku študije zapisali: »Pri opredeljevanju zdravega življenjskega sloga, kjer je cilj izguba telesne teže, bi morali poudariti pomembnost zadostne količine spanca, spalnih navad in vzorcev spanja.«

  • Bed Times magazine, September 2019

Povzetek košarice

Košarica je prazna.
Trenutno nimate v košarici nobenega izdelka.
V trgovino